Met versie 9.0 is de Payconiq by Bancontact-app opnieuw verbeterd

publish date
25 maart 2024

Goed nieuws! We hebben de Payconiq by Bancontact-app opnieuw verbeterd. Versie 9.0, die nu beschikbaar is voor Android en iOS, is nu nog gebruiksvriendelijker. Benieuwd naar wat er nieuw is? Lees snel verder!

Herverbindingsproces eenvoudiger dan ooit 

Stel je voor: je hebt net een gloednieuwe telefoon en bent enthousiast om jouw vertrouwde betaalapp opnieuw te installeren. Voorheen kon het een beetje een gedoe zijn om al jouw bankkaarten en accountgegevens weer te herstellen. Maar dat is verleden tijd!  

We hebben de installatie vereenvoudigd, speciaal voor gebruikers die de app opnieuw installeren. In enkele tikken op het scherm heb je opnieuw al jouw betaalinformatie binnen handbereik. 

 

Terug in de tijd: je transactiegeschiedenis van het afgelopen jaar 

Heb je je ooit afgevraagd waar dat bedrag op je bankrekening vandaan kwam? Of misschien wilde je gewoon even terugkijken naar al die geweldige aankopen die je hebt gedaan.  

Wel, met de nieuwe versie van de app hoef je hier niet langer te raden. Bij het opnieuw installeren krijg je toegang tot de volledige geschiedenis van al jouw transacties die in het afgelopen jaar met de app zijn uitgevoerd. Het is als een tijdmachine voor je financiën! 

 

Hoe krijg ik toegang tot deze nieuwe functionaliteiten? 

Het is heel eenvoudig. Zodra je de app hebt bijgewerkt naar de nieuwste versie heb je automatisch toegang tot de nieuwste functionaliteiten die de app te bieden heeft. 

Werk je app bij: 

  • Android: Open de Google Play Store-app. Tik rechtsboven op je profielicoon. Tik op ‘Apps en apparaat beheren’. Apps waarvoor een update beschikbaar is, hebben het label ‘Update’ beschikbaar. Ga naar de Payconiq by Bancontact-app en tik op ‘Updaten’. 
  • iOS: open de App Store en tik op je profielicoon bovenaan het scherm. Scroll om komende updates en bijhorende versienotities te zien. Tik op ‘Werk bij’ naast het Payconiq by Bancontact-logo om de app bij te werken.