U bent hier omdat u twijfelt aan de echtheid van het bericht dat u eerder heeft ontvangen. In dat bericht vragen we u om een betaling te ontvangen om de in de e-mail vermelde Payconiq-account te behouden. 

Het klopt dat we Payconiq-handelaars die al langer dan 12 maanden geen betaling hebben ontvangen, op 22/09/2023 hebben verzocht actie te ondernemen om de vermelde account te behouden. 

Dit is in overeenstemming met artikel 9.4 van de Algemene Voorwaarden

Indien u 100% zeker wilt zijn van de herkomst van het door u ontvangen bericht, kunt u contact met ons opnemen. 

Dat kunt u het gemakkelijkst doen via: 

  1. Het contactformulier, selecteer de categorie ‘mijn handelaarsaccount beheren’ in het keuzemenu vooraleer u uw vraag doorstuurt. 
  2. Telefonisch via het nummer 02 793 01 43. 

Bekijk de relevante FAQs 

Bedankt voor uw vertrouwen, 
Het Payconiq-team.