Hoe herken ik een Payconiq-transactie op mijn uittreksels bij individuele uitbetalingen?
Payconiq maakt gebruik van overschrijvingen om de transacties die werden gedaan in uw zaak uit te betalen op uw bankrekening.
Als u hebt gekozen voor een individuele uitbetaling van elke transactie is de afzender van de betaling: uw klant zelf of Bancontact Payconiq Company NV/SAA.
De mededeling ziet er altijd als volgt uit:
Payconiq (8 tekens) + transactie referentie (24 tekens) + winkelnaam (max. 23 tekens) + referentie handelaar (max. 35 tekens) + beschrijving handelaar (max. 46 tekens)
Maakt u gebruik van CODA voor reconciliatie van uw transacties? Dan leggen we u hier uit hoe u de transacties kan herkennen.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?