Hoe wijzig of ontkoppel ik de bankrekening die gekoppeld is aan mijn app?
Om het bankrekeningnummer (IBAN) te wijzigen (of te ontkoppelen) die is gekoppeld aan uw Payconiq by Bancontact-app, begint u met het ontkoppelen van het huidige bankrekeningnummer.
Opgelet: zorg ervoor dat u niet uw bankkaart ontkoppelt.
Linksboven op het startscherm gaat u naar het menu van de app en tikt u op 'Betaalmiddelen'. Selecteer vervolgens 'Gekoppelde bankrekening' en klik op de knop 'Ontkoppel mijn bankrekening'.
U wordt gevraagd uw verzoek te bevestigen door nogmaals op de knop 'Ontkoppel mijn bankrekening' te klikken.
Heb je geen toegang tot je app?
Stuur dan een mail met je naam, je nummer en een beschrijving van je probleem naar support@payconiq.be. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
- Ik kan mijn Bancontact-kaart niet toevoegen in de app. /Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn Bancontact-kaart probeer toe te voegen in de app.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
-
Betalingen uitvoeren
- Ik krijg een foutmelding wanneer ik een vriend probeer te betalen met mijn Keytrade kaart.
- Kan ik met de app voor elk bedrag betalingen doen of ontvangen?
- Worden de betaalde/ontvangen bedragen onmiddellijk op mijn rekening verrekend bij een betaling met de Payconiq by Bancontact-app?
- Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
- Waar vind ik een overzicht van de transacties die ik heb uitgevoerd?
-
Privacy en veiligheid
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Welke persoonlijke gegevens zitten er in de app?
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Functies van de app
-
Diensten
- Ik kan mijn Pluxee/Sodexo-kaart niet toevoegen. Ik krijg een bericht dat het nummer of de geldigheidsdatum van mijn kaart niet klopt.
- Hoe vind ik een geldautomaat via de Payconiq by Bancontact-app?
- Hoe kan ik een groepspot aanmaken?
- Facturen | Wie is POM?
- Hoe kan ik het beschikbare saldo van mijn maaltijdcheques zien?
-
Wat te doen in geval van?
- Hoe verwijder ik mijn Payconiq by Bancontact-account
- Is het normaal dat ik tijdens een update mijn e-mailadres en telefoonnummer moet invullen in de app?
- Ik krijg een bericht in de app dat ik mijn app moet updaten, is dit verplicht?
- Waarom moet ik mijn app updaten?
- Hoe reset ik mijn Payconiq by Bancontact-app?
-
Varia
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Ik krijg deze foutmelding te zien: ‘Je toestel voldoet niet aan onze beveiligingsvereisten. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor informatie over de instellingen van je toestel.’
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Ik slaag er niet in de app te installeren. Wat zijn de mogelijke oorzaken?