Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.

Maakte je je Payconiq by Bancontact-account een tijd geleden aan, maar ben je ondertussen van telefoonnummer of e-mailadres veranderd? Als je opnieuw moet inloggen in de app, krijg je als veiligheidsmaatregel 2 inlogcodes opgestuurd: een via sms en een via e-mail. Als je telefoonnumer of e-mailadres niet meer overeenkomt, kan je simpelweg de optie 'Ik ben van telefoonnummer/e-mailadres veranderd' aantikken. Dit laat je toe je account te verwijderen en een nieuw account aan te maken met je nieuwe gegevens.

OPGELET: sommige oude versies van de app worden vanaf een bepaald moment niet meer ondersteund, waardoor mobiel betalen vanaf dat moment niet langer mogelijk is. In dit geval worden je gelinkte bankrekening en -kaart(en) automatisch ontkoppeld in de app. Je moet de app dan updaten en je bankrekening en -kaart(en) dan opnieuw koppelen.

Other FAQs