Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
Tijdens de installatieprocedure word je gevraagd om je gsmnummer in te voeren. Je ontvangt daarna een sms-code om je gsmnummer te bevestigen.
Je ontvangt meestal direct de sms-code, die is 15 minuten geldig.
Heb je geen SMS-code ontvangen na 15 minuten?
- Controleer dan eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt ingevoerd.
- Kijk ook even na of het nummer 8282 niet in je geblokkeerde contacten of nummers staat. Anders moet je deze eerst verwijderen uit de lijst en opnieuw proberen.
- Zorg er ook voor dat ‘free premium SMS service’ aanstaat in de instellingen van uw berichten app.
- Tik op 'Sms niet ontvangen?' om een nieuwe code te ontvangen.
Ontvang je nog steeds geen sms-code? Stuur dan een mail met je naam, je gsmnummer, mobiele provider, en exacte tijdstip van de mislukte poging (uur + datum) naar support@payconiq.be. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik kan mijn Bancontact-kaart niet toevoegen in de app. /Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn Bancontact-kaart probeer toe te voegen in de app.
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
-
Betalingen uitvoeren
- Ik krijg een foutmelding wanneer ik een vriend probeer te betalen met mijn Keytrade kaart.
- Als ik een vriend of collega wil betalen via de app, moet die dan klant zijn bij mijn bank?
- Als ik iemand wil terugbetalen, moet ik dan tot het einde van de transactie bij de ontvanger blijven?
- De mededelingen op mijn rekeningafschriften over betalingen onder vrienden verschillen van de mededelingen in mijn transactiehistoriek in de app. Hoe komt dat?
- Hoelang blijven de transacties zichtbaar in mijn historiek?
-
Privacy en veiligheid
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Waarom wil de app berichten sturen naar mij?
- Functies van de app
-
Diensten
- De gegevens van de geldautomaat in de app kloppen niet.
- Facturen | Ik heb de functionaliteit ‘Facturen’ in mijn app geactiveerd, maar ik heb nog geen documenten ontvangen.
- Facturen | Welke bedrijven kunnen mij facturen bezorgen via mijn Payconiq by Bancontact app?
- Facturen | Wie is POM?
- Heb ik een internetverbinding nodig om een ticket aan te kopen?
-
Wat te doen in geval van?
- Ik krijg een bericht in de app dat ik mijn app moet updaten, is dit verplicht?
- Is het normaal dat ik tijdens een update mijn e-mailadres en telefoonnummer moet invullen in de app?
- Waarom moet ik mijn app updaten?
- Hoe verwijder ik mijn Payconiq by Bancontact-account
- Hoe reset ik mijn Payconiq by Bancontact-app?
-
Varia
- Hoe kan ik me inschrijven voor de newsletter van Payconiq by Bancontact?
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Ik krijg deze foutmelding te zien: ‘Je toestel voldoet niet aan onze beveiligingsvereisten. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor informatie over de instellingen van je toestel.’