De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
Betaalde uw klant met zowel maaltijdcheques als met Payconiq in eenzelfde transactie? Dan staat het volledige bedrag van deze transactie in het betalingsoverzicht. Als u op deze betaling klikt, ziet u een gedetailleerde opsplitsing tussen het bedrag betaald met maaltijdcheques en het bedrag betaald met Payconiq.
Vindt u de betaling met maaltijdcheques nog steeds niet terug in het overzicht? Neem dan contact op met ons Support-team via dit contactformulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Payconiq GO