Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
Dat hangt af van de manier waarop uw klant de Payconiq by Bancontact-app gebruikt. Elke klant kan kiezen uit twee mogelijke betaalmethodes:
- Betalingen uitvoeren via een gekoppelde kaart;
- Betalingen uitvoeren via een gekoppelde rekening.
- Bij een kaartbetaling ziet u geen persoonlijke gegevens van de betaler, enkel de laatste vier cijfers van de gekoppelde kaart.
- Bij een betaling via een gekoppelde rekening, ziet u de volledige naam van de betaler en het rekeningnummer. In dit geval kan uw klant een extra boodschap toevoegen die u dan ook te zien krijgt.
Elke betaling via onze app bevat de omschrijving “Payconiq”. Ongeacht de gekozen betaalmethode door de klant, vindt u in uw handelaarsportaal meer informatie zoals de voornaam van uw klant, het bedrag, het tijdstip en de mededeling.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?