Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
Om witwassen van geld en financiering van terrorisme te voorkomen, is Bancontact Payconiq Company NV/SA wettelijk verplicht om de identiteit van al zijn gebruikers te controleren.
Deze controles vinden plaats bij de aansluiting van nieuwe handelaars en op regelmatige basis na deze aansluiting. Zo zijn we zeker dat alle gegevens actueel zijn. Zijn uw gegevens niet meer actueel of moeten de gegevens van uw zaak worden nagekeken? Dan krijgt u een e-mail met de vraag om deze gegevens bij te werken. Dit heeft momenteel geen enkele invloed op het aanvaarden en verwerken van Payconiq-betalingen in uw zaak.
Volgens de wetgeving moeten uw gegevens echter binnen een bepaalde termijn worden bijgewerkt. Het is dus belangrijk om dit tijdig in orde te brengen. Gebeurt dit niet? Dan is Bancontact Payconiq Company NV/SA verplicht om de overeenkomst eenzijdig op te zeggen.
Heeft u nog vragen of hulp nodig? Aarzel dan niet om de helpdesk te contacteren via het contactformulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO