Gegroepeerde uitbetalingen
Om gegroepeerde uitbetalingen te activeren, vult u gewoon het aanvraagformulier in of neem u contact op met onze helpdesk.
Bij gegroepeerde betalingen storten* we al uw succesvolle Payconiq-transacties de eerstvolgende dag vóór 09.00 uur als 1 bedrag op uw bankrekening.
Standaard groeperen we alle transacties van uw Payconiq-producten of winkelpunten die op dezelfde bankrekening terechtkomen.
Als u gebruik maakt van Payconiq via uw kassa, betaalterminal of website (dus NIET via een sticker) kan u contact opnemen met uw leverancier wanneer u deze uitbetalingen anders wenst te organiseren (bijvoorbeeld per winkelpunt of per kassa).
Hiervoor kan u de de Bulk-ID gebruiken.
* Het totaalbedrag wordt overgeschreven naar uw bankrekening. Houd er rekening mee dat een overschrijving bij sommige banken iets langer duurt dan bij andere.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Wat zijn de limieten om Payconiq-betalingen te ontvangen?
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Waar kan ik de betalingen via mijn Payconiq by Bancontact app opvolgen?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?