Hoe word ik gefactureerd?
U ontvangt aan het begin van de maand een factuur met het overzicht van de kosten voor de transacties die u de maand voordien heeft ontvangen. Deze factuur wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij ondertekening van uw overeenkomst (vaak is dit ook het e-mailadres waarmee u inlogt op het handelaarsportaal).
De kosten voor uw transacties worden vervolgens 14 dagen na verzending van uw factuur via SDD-mandaat of domiciliëring van uw rekening gehaald. Uw persoonlijke referentie voor dit mandaat kan u terugvinden in de welkomstmail die u heeft ontvangen na ondertekening van uw Payconiq-overeenkomst.
Is er een maand waarin uw klanten geen enkele Payconiq-transactie uitvoerden, dan krijgt u ook geen factuur: u betaalt enkel voor wat u gebruikt.
Jaarlijks wordt een werkingskost van € 18 gefactureerd om de kosten te dekken die gelinkt zijn aan het onderhoud van een handelaarsaccount.
Neem voor meer informatie over de tarieven vrijblijvend contact met ons op.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Wat zijn de limieten om Payconiq-betalingen te ontvangen?
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Waar kan ik de betalingen via mijn Payconiq by Bancontact app opvolgen?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?