Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
Bent u uw wachtwoord voor uw handelaarsportaal vergeten, of is de link in de e-mail met het wachtwoord niet meer geldig? Volg dan deze stappen.
- Surf naar portal.payconiq.com.
- Klik op "Wachtwoord vergeten".
- Voer uw gebruikersnaam in. Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u heeft opgegeven in uw Payconiq-aanvraag.
- Als u geen e-mail ontvangt met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heeft u nog geen toegang? Vul het aanvraagformulier in en wij brengen het zo snel mogelijk in orde.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Wat zijn de limieten om Payconiq-betalingen te ontvangen?
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Waar kan ik de betalingen via mijn Payconiq by Bancontact app opvolgen?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?