Ik heb een e-mail ontvangen om de periodieke controle uit te voeren. Wat wordt er van mij verwacht?
Als financiële instelling moeten Payconiq voldoen aan specifieke regelgeving. Daarom zijn we verplicht om de informatie over onze klanten up-to-date te houden.
U heeft een e-mail ontvangen omdat de periodieke controle van uw bedrijfsinformatie nu moet worden uitgevoerd. U hebt twee maanden de tijd om de informatie in uw handelaarsaccount te bevestigen of aan te passen via uw handelaarsportaal.
Bezoek het Payconiq-handelaarsportaal om de informatie in uw handelaarsaccount te bevestigen of bij te werken.
Meer informatie nodig? Bezoek de speciale pagina over de periodieke controle. Daar leggen we uit wat er van je wordt verwacht in een eenvoudig te volgen gids. Bezoek de pagina.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO