Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn overeenkomst wil ondertekenen
Wanneer u een foutmelding krijgt bij het openen van de link naar het te ondertekenen document, ligt dit vaak aan het formaat van de documenten die u heeft opgeladen tijdens het invullen van het formulier.
Alvorens de overeenkomst opnieuw in te vullen raden we aan om AL uw documenten (ook wanneer deze al in PDF-formaat staan) eerst naar PDF te printen. Hierdoor worden alle - vaak onzichtbare - instellingen verwijderd die het delen van uw PDF-document verhinderen. Klik hier om te weten hoe u een document naar PDF print.
Gelieve nadien ENKEL het nieuw aangemaakte bestand te gebruiken om op te laden in het formulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO