Kan ik bij Payconiq GO-betalingen een mededeling toevoegen?
Ja. U kiest zelf of u een vaste mededeling wenst toe te voegen of liever een steeds veranderende boodschap gebruikt.
Wanneer u een vaste mededeling toevoegt in Payconiq GO, zal deze mededeling bij elke betaling verschijnen in de betaalapplicatie van uw klant.
Om de vaste mededeling in te stellen of te wijzigen, gaat u in het navigatiemenu van de website of de app naar “instellingen”. Daar geeft u de gewenste boodschap in en klikt u op “wijzigingen opslaan”.
Wilt u liever een aangepaste boodschap meegeven voor elke betaling apart? Dit kan enkel via de Payconiq GO-website (niet via de app). In dat geval geeft u geen vaste mededeling in via het instellingenmenu, maar gebruikt u het invulveld dat verschijnt na inloggen op go.payconiq.be.
De mededeling is zichtbaar in het downloadrapport in uw handelaarsportaal.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO