Mijn klant brengt zijn gekochte goederen terug. Hoe kan ik mijn klant terugbetalen?
U biedt Payconiq aan via de sticker en het Handelaarsportaal?
Indien de uitbetaling op uw bankrekening rechtstreeks van uw klant zijn/haar rekening werd gedaan, kunt u daar alle gegevens terugvinden om het verschuldigde bedrag over te schrijven naar uw klant.
• U biedt Payconiq aan via uw kassa, website of ander betaalplatform?
De leverancier van uw betaalsysteem kan via de Payconiq Betaal API (de connectie tussen uw kassa en Payconiq) de nodige gegevens opvragen waarna u het verschuldigde bedrag zelf kunt overschrijven naar uw klant.
• U bent leverancier van betaalsystemen en wenst deze service aan te bieden? Neem een kijkje op de Developer Portal waar u alle specificaties van de 'Get Iban' functionaliteit kunt terugvinden.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?