UBO en identiteitskaarten
Om witwassen van geld en financiering van terrorisme te voorkomen, is Payconiq International N.V. bij Europese en Belgische wet- en regelgeving verplicht om de identiteit van alle gebruikers van de Payconiq betaaldienst - onder andere alle bedrijven die Payconiq aanbieden als betaalmiddel - te controleren. Zo'n controle past binnen het klantenonderzoek of Customer Due Diligence (CDD) onderzoek. Om deze controle volgens alle wettelijke voorschriften correct uit te voeren, hebben we ook bewijsstukken nodig van de uiteindelijk begunstigden van uw zaak.
Alle persoonlijke gegevens en documenten van u én uw (mede)zaakvoerders worden op een beveiligde manier verwerkt en opgeslagen.
Meer informatie over deze wetgeving en de verplichtingen van financiële instellingen als Payconiq kunt u terugvinden op de website van de Federale Overheidsdienst Economie.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO