Welke documenten moet ik aanleveren als ik een contract wil tekenen?
Om uw Payconiq contract in te vullen houdt u best bij de hand :
- Uw bedrijfsgegevens (Maatschappelijke naam en adres, ondernemingsnummer, het bankrekeningnummer waarop uw betalingen mogen worden gestort…)
- Gegevens van een contactpersoon. Dit zal het eerste aanspreekpunt zijn voor alle communicatie die uw zaak of organisatie ivm Payconiq zal ontvangen.
- Gegevens van alle uiteindelijke begunstigden en alle personen die bevoegd zijn om uw bedrijf of organisatie wettelijk te vertegenwoordigen (volledige naam, woonadres, geboortedatum en -plaats)
De nodige documenten die u zult moeten opladen:
- Een kopie van zowel voor- als achterzijde van de identiteitskaart van:
- ALLE personen die Uiteindelijk Begunstigde of UBO (Ultimate Beneficial Owner) zijn van uw bedrijf, vereniging of organisatie en/of
- de personen die bevoegd vertegenwoordiger zijn van uw bedrijf, vereniging of organisatie volgens de statuten of akte.
- Een uittreksel van het UBO register.
Dit uittreksel kunt u opvragen door u aan te melden op de website van het UBO Register. Voor meer hulp kunt u terecht in de gebruikershandleiding van het UBO register of bij de FOD Financiën. - Een overzicht van de structuur van uw bedrijf of organisatie (enkel in geval u geen registratie heeft in het UBO register). Heeft u geen structuur bij de hand? HIER kunt u een model terugvinden dat u als basis kunt gebruiken.
- Indien u een contract tekent als Feitelijke vereniging, dient u een Verklaring Feitelijke Vereniging op te laden. Deze kunt u HIER terugvinden.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO