Welke documenten moet ik aanleveren als ik een contract wil tekenen?

Om uw Payconiq contract in te vullen houdt u best bij de hand :

  • Uw bedrijfsgegevens (Maatschappelijke naam en adres, ondernemingsnummer, het bankrekeningnummer waarop uw betalingen mogen worden gestort…)
  • Gegevens van een contactpersoon. Dit zal het eerste aanspreekpunt zijn voor alle communicatie die uw zaak of organisatie ivm Payconiq zal ontvangen.
  • Gegevens van alle uiteindelijke begunstigden en alle personen die bevoegd zijn om uw bedrijf of organisatie wettelijk te vertegenwoordigen (volledige naam, woonadres, geboortedatum en -plaats)

De nodige documenten die u zult moeten opladen:

  • Een kopie van zowel voor- als achterzijde van de identiteitskaart van:
    • ALLE personen die Uiteindelijk Begunstigde of UBO (Ultimate Beneficial Owner) zijn van uw bedrijf, vereniging of organisatie en/of
    • de personen die bevoegd vertegenwoordiger zijn van uw bedrijf, vereniging of organisatie volgens de statuten of akte.
  • Een uittreksel van het UBO register.
    Dit uittreksel kunt u opvragen door u aan te melden op de website van het UBO Register. Voor meer hulp kunt u terecht in de gebruikershandleiding van het UBO register of bij de FOD Financiën.
  • Een overzicht van de structuur van uw bedrijf of organisatie (enkel in geval u geen registratie heeft in het UBO register). Heeft u geen structuur bij de hand? HIER kunt u een model terugvinden dat u als basis kunt gebruiken.
  • Indien u een contract tekent als Feitelijke vereniging, dient u een Verklaring Feitelijke Vereniging op te laden. Deze kunt u HIER terugvinden.

Other FAQs